رفع موهای زاید دغدغه‌ای قابل حل
لیزر موهای زاید راهی است برای رفع موهای زائد که همیشه از دغدغه‌های بهداشتی افراد جامعه و علی الخصوص بانوان بوده است. برای رفع موهای زاید روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد. از جمله این روش‌ها می‌توان به تراشیدن این موها، استفاده از انواع کرم‌ها و پودرها اشاره کرد. با توسعه تکنولوژی روش‌های جدیدی مورد توجه قرار گرفتند. از جمله این روش‌ها می‌توان به لیزر موهای زائد اشاره کرد. از بین بردن مو بسته به جنس آن گاهی باعث درد می شود. داشتن بدنی زیبا خواسته همه انسان ها است. رفع موهای زائد از دیر باز مسئله ای مهم میان مرد ها به خصوص خانم ها بوده و تاریخچه موهای زائد به مصر باستان برمی گردد که با استفاده از وسیله ای مانند موچین موهای بدن خود را می کندند و بدن بدون موی آن ها نشانه موقعیت و ثروت آن ها در آن زمان بود.

 

لیزر الکس دایود رافائل (Raphael)؛ خرید و مشخصات
دستگاه لیزر الکس دایود رافائل، از جمله دستگاه های لیزر حذف موهای زاید است. این دستگاه با سه طول موج ترکیبی الکساندرایت (755 نانومتر)، دایود (808 نانومتر) و ان دی یاگ (1064 نانومتر) گزینه بسیارمناسبی برای از بین بردن موهای زاید با ضخامت های مختلف (حتی نازک) و همچنین برای انواع تیپ های  پوستی (حتی پوست های تیره) می باشد. 

 

ویژگی ها، مزایا و معایب لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زاید
درباره تکنولوژی لیزر الکساندرایت چه می‌دانید؟ همانطور که پیش تر گفته شد برای حذف موهای زاید روش های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر رایج ترین، جدیدترین و موثرترین آن ها استفاد از دستگاه‌های لیزر می‌باشد که هر یک طول موج های منحصر به خود را داشته و متناسب با آن، هریک از این تکنولوژی ها مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند.
لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه‌های لیزر شناخته شد برای حذف موهای زاید با طول موج 755 نانومتر می باشد که با توجه به پیشینه خوب آن در بازار ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. چون دستگاههای الکس موجود در بازار ایران سالیان سال فقط دو مدل Candela gentel lase و Cynosure Apogee  بودند که هر دو ساخت آمریکا و دارای کیفیت بسیار عالی هستند. اما به تازگی دستگاه‌های جدید دیگری نیز وارد بازار ایران شده اند که کیفیت های متفاوتی دارند.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی جدید و قوی از انواع لیزر موهای زاید
در دنیای امروزی، تکنولوژی‌های جدیدی برای حذف موهای زائد به کار گرفته می‌شوند. یکی از این تکنولوژی‌ها، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 است. این دستگاه پرقدرت و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قادر است موهای زائد را به‌صورت دقیق و بدون درد حذف کند. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شود که به بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد شناخته می‌شود. در این مقاله از گروه پزشکی آفرودیت لیزر، به معرفی و بررسی ویژگی های لیزر تیتانیوم پرداخته خواهد شد و همچنین کاربردهای آن در حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما را با این دستگاه فوق‌العاده بیشتر آشنا کنیم.

 

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد
در دنیای امروز، همه به دنبال راهی هستند که از بار همیشگی و آزاردهنده‌ موهای زائد خلاص شوند. اگرچه انواع مختلفی از دستگاه لیزر برای حذف موهای زاید وجود دارد؛ اما همه به دنبال پیداکردن و انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد برای این هدف هستند. معمولاً فرایند از بین بردن موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر باعث ایجاد نوعی حس آرامش و راحتی در ذهن می‌شود. باتوجه‌به پیشرفت فناوری و پیشرفت‌های علمی، امروزه تکنولوژی لیزر به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده است که موهای زائد را به طور دقیق و مؤثر بدون هیچ‌گونه تأثیرات جانبی حذف می‌کند و از بین می‌برد.

 

خريد دستگاه هايفو
هایفو تراپی به یک روش درمان پزشکی گفته می شود که اساس کار آن انرژی امواج فراصوت متمرکز با یک دستگاه دستی میباشد.
معمولا این دستگاه مناسب افرادی است که نیاز به لیفت و سفت کردن پوست شل شده خود دارند.همچنین قابل ذکر است که محدوده سنی ندارد.
هایفو نوع جدیدی از روشهای بدون جراحی و غیرتهاجمی است که ازانرژی صوتی متمرکز و روند بهبود طبیعی برای ناحیه ابرو ، گردن ، زیر چانه و حتی دکلته(ناحیه بالای قفسه سینه) استفاده می شود.قابل ذکر است که با یک جلسه درمان انجام می شود و بدون عوارض،درد و یا کبودی انجام می شود.
کلمه “چاقی” یک وضعیت پزشکی است که وزن بیشتر از حد طبیعی برای قد خاصی است. اضافه وزن به طور کلی به دلیل چربی اضافی بدن است.
شاخص توده بدن (BMI) یکی از راه های تشخیص این است که آیا شما سالم هستید ، یا چاقی دارید. BMI معیار اندازه گیری وزن شما نسبت به قد شماست. هرچه BMI شما بیشتر باشد ، احتمال بروز مشکلات سلامتی در اثر اضافه وزن و چاقی بیشتر است.
در صورت داشتن اضافه وزن یا چاقی ممکن است رسیدن به وزن سالم و ماندن در آن وزن یک چالش طولانی مدت باشد. حفظ وزن سالم می تواند شانس ابتلا به برخی مشکلات سلامتی را کاهش دهد.این روز ها اکثر کسانی که اضافه وزن دارند، به دنبال لاغری سریع و بدون زحمت هستند زیرا از دست دادن وزن اضافی کمک میکند تا ظاهر بهتر ، اعتماد به نفس بیشتر و زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشند.

 

بادی آنالایزر (Body Analyzer) و بادی کامپوزیشن (Body Composition)؛ خرید و مشخصات
دستگاه بادی آنالایزر (Body Analyzer) و بادی کامپوزیشن (Body Composition) به تجزیه و تحلیل ترکیب‌بندی بافت‌ها و اندام انسانی می‌پردازد. متخصصین تغذیه با استفاده از این دستگاه، وضعیت جسمانی فرد را از نظر درصد مواد تشکیل دهنده از جمله، املاح، آب، چربی و … مورد سنجش قرار داده و اضافه یا کمبود وزن فرد را ارزیابی می‌کنند. این دستگاه در کنترل روند لاغری یا تناسب وزن ابزار موثری است.
لاغری و تناسب اندام


Comments

Popular posts from this blog